Снимка БГНЕС
fallback

Общ преглед

Хаос с техническите прегледи на автомобилите няма.

Това заяви пред журналисти служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков, който се запозна на място с работата на новата система за контрол на пунктовете за годишни технически прегледи в автосервиз в столицата, съобщава БТА.

„Заработи система за качество и игнорирахме човешкия фактор, както и възможността манипулацията на данни да се въвежда ръчно“, отбеляза министърът.

Той подчерта, че новоназначена работна група, създадена за срок от пет дни, ще направи предложение за нормативни промени. „В петък очаквам доклад, който да одобря“, посочи Георги Гвоздейков.

От 22 юли уредите в пунктовете предават данните от измерванията автоматично по електронен път към системата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. По този начин бяха преустановени възможностите за ръчно коригиране на данните, свързани с отработените газове и спирачното усилие на автомобилите. Експерти обаче алармираха, че автомобили, предимно бензинови, масово не могат да покрият нормите.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

54

Все ЕКО

преди 1 месец

Слушам света така, светът иначе,еко,еко.Индийците и Китайците са над 3 милиарда души.В райската България сме 6 милиона. Читави в млада и трудоспособна възраст около 2.5 милиона.Другите или за деца по 18г. Или са пенсионери 65г. +.Та ако азиатците пръснат или идат по нужда,ние ще ги наваксаме след 200 години.Американецът си кара 6.2 V8 хеми или 5.7.Ние тук с Корса или Ярис 1.0 3 цилиндрова замърсяваме...... Хайде няма нужда!Не мерете с двоен аршин.

53

Шофьор математик

преди 1 месец

Ако тъй продължавате г-н транспортен министър ще се дерегистрират 1 000 000 коли.90% от българите нямат пари за чисто нови автомобили. От там няма да правят ГО,няма Данъци,Няма винетка към АПИ и няма и пари за пунктовете за ГТП. Гаранционният фонд ще ревне, оборотът на бензиностанциите ще падне с 1/2,магазините и вносителите на авто-части и консумативи,гуми, акумулатори и т.н.Та с две думи имах 4-ки по аритметика,та държавата ще загуби милиард.Щото българинът обича да си потяга возилото.

52

Ivan ivanov

преди 1 месец

Как ли ще минат преглед колите за по милион лева ,от производителя им дават 400 -500 гр/км со2 Бугати ,Ферари , Ламборгини пише го в характеристиките им

fallback