България да бъде топ дестинация в Европа в планинския туризъм, като браншът бъде обслужван от единна и компетентна общност. Това е крайната цел, заложена в 12-годишната стратегия за развитието на планинския туризъм в България, която беше приета на 10-ия конгрес на Българския туристически съюз, провел се юни месец.
Стратегията е разпределена в три под-периода от по четири години, като в началото се залага на привличане на нови членове и дигитализация. Това коментира Венцислав Венев, председател на Български туристически съюз, в предаването "Бизнес старт" с водеща Роселина Петкова.
"В първите четири години основната задача ще бъде повишаване на членската маса и дигитализация на процесите в БТС и планинския туризъм. Изключително внимание ще обръщаме на местата за настаняване - как да се запазват, ще имаме обратна връзка от туристи, какви интересни места има около местата за настаняване и маршрутите, които също ще бъдат дигитализирани."
Основен приоритет ще бъде работа с по-младите, които често тръгват неподготвени в планините, каза Венев. Започваме челенасочено обучение сред учащите, като са били проведени серия от събития през годината досега, добави той.
Имаме готовност да инвестираме в дигитализацията като се започне със 100-те национални обекта и мобилното приложение за тях и дигитална членска карта на БТС, която да обхване всичките отделни дружества и информация за цени и събития.
Цялата статия може да четете на Bloomberg TV Bulgaria.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
11
Ганьо
преди 2 месецаДа без персонал и туристи ,много сме топ !
10
Анонимен
преди 3 месецаЩе ще.. като по морето = бетонираха го и докараха утрепките,които търсят само евтин алкохол. Айде поне планините да не ги пипат..
9
Анонимен
преди 3 месецаТо по Витоша не останаха вече лифтове, те щели да правят планински туризъм ! Да не говорим за повечето хижи в какво състояние са и каква е маркировката!