Българската агенция по безопасност на храните е компетентният държавен орган за официален контрол по отношение на качеството и безопасността на храните по цялата хранителна верига.

Редовно получаваме сигнали в платформата на Helpbook.info към тях с молба за извършване на проверки на заведения за хранене, търговски обекти и производители.

Наш потребител ни се оплака, че след получаване на доставката и консумация на храната, която получил от китайски ресторант, семейството му получило остри симптоми, характерни за хранително натравяне. (целият сигнал тук)

Друг наш потребител бил озадачен, когато при приготвянето на домашна закуска от пакета с брашно изпаднало десет сантиметрово метално тяло, силно наподобяващо райбер. „Моля да обърнете специално внимание, защото това говори за сериозно нарушение на GMP стандартите.“ (целият сигнал тук)

Възмутен клиент на голяма хранителна верига ни се оплака от отношението на обслужващия персонал, който отказал да приеме връщането на вече закупен хранителен продукт, който не отговарял на етикета на стелажа. Опитал да се свърже и с управителя, за да се разреши проблемът, но срещата с него категорично му била отказана. Очевидно грешката е допусната, поради голямата прилика като вид и съдържание на друга подобна стока, но клиентът все пак държи да получи някакъв вид компенсация за допуснатото подвеждане. (целият сигнал тук)

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase