Снимка: БГНЕС

Резултати от изследване на Хотелския форум показват, че качеството на тези услуги в България се подобрява. Данните сочат, че в първата година, през която хотелите са работили без пандемични ограничения, успяват да запазят и дори да повишат нивото на услугата, която предлагат.

В края на 2022 г. Хотелският форум създаде първия у нас индекс, който чрез алгоритми изчислява качеството при всеки отделен хотел. Изследването обхваща период от 1 година и в него са включени общо над 1200 хотела от цяла България, които разполагат с 20 или повече стаи и категоризация – 3,4 и 5 звезди.

През тази година са събрани и анализирани над 500 хил. потребителски оценки. Анализът сочи, че общият брой потребителски оценки през 2023 г. нараства с около 15% спрямо миналата година, каза за БНР Георги Дучев – директор на Хотелския форум.  

По думите му, когато потребителите оценяват един хотел, на първо място обръщат внимание на качеството на обслужването. Според него това е най-важното, което прави впечатление. На следващо място в оценките са чистотата, комфортът на леглото, качеството на храната в ресторанта, както и особености като архитектурата.

Хотелите, които имат най-високо качеството на услугата/продукта, те обръщат и най-голямо внимание на кадрите, които работят в тях, отбеляза Георги Дучев в интервю за предаването "Хоризонт до обед".

Той обяви, че на 19 януари ще бъдат връчени грамотите на 100-те най-добри хотела в България.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase