Снимка: БГНЕС

Голяма част от постъпилите сигнали в платформата на Helpbook.info през последните няколко дни са насочени към БАБХ по повод разнообразни нередности, с които се сблъскват клиентите на хранителни обекти.

Наш потребител алармира за незаконна дейност на заведение в столичния квартал „Младост“ 4. Според него същото работи без статут на такова, а служителите там имат навика да преработват остатъци от храна и отново ги пускат в продажба. Твърди още за потресаваща мръсотия в кухненското помещение, както и че на персонала им се издават фалшиви здравни книжки. Работното време е произволно, а при топло време се изкарват маси на тротоара без необходимото разрешително.

Друг наш потребител се обърна чрез нас към БАБХ с молба за извършване на проверка на дюнерджийница, на която е редовен клиент. За съжаление добрите му впечатления рязко се изпарили след последния му обяд, тъй като в следващите часове получил силен дискомфорт, съпроводен с болки и други „екстри“, като подозренията му са, че проблемът е в месото.

Получихме и сигнал от Варна за заведение в жилищен район, което редовно си позволява да нарушава обществения ред със силна музика след определения часови диапазон за това, с което причинява стрес и недоволство на всички засегнати. Ето как завършва сигналът: „Аз съм гражданин, който ходи на работа и си плаща данъците и имам нужда от спокойствие и здрав сън! Чисто законово аз съм в правото си и ще гоня своето си до дупка с всички средства!“

В случай, че забележите около мястото, където живеете или преминавате нередности от всякакъв характер, можете да подадете сигнал в платформата на Helpbook.info. Ще е от полза да направите снимки и да отбележете точното местоположение или района на нарушението. Не се колебайте да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase