Супермаркетите наблягат повече на собствените си продуктови линии, съобщи The Wall Street Journal.
Така те опитват да отговарят на намалените разходи на потребителите. Обикновено тези марки са по-евтини от стандартните.
Те успешно конкурират популярните брандове.
Повечето големи супермаркети произвеждат свои продукти.Потребителите все повече наблягат на тяхното търсене. Големите вериги са подготвили допълнителни инвестиции в своя продукция.
Това повишава и техните печалби. Разширяват се продуктите във всички диапазони.
Обсъждат се варианти за производство.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
5
Анонимен
преди 1 годинаНикога не съм виждал да м правят проверки ,явно ги проверяват кога е затворено
4
Анонимен
преди 1 годинаСупермаркетите не произвеждат нищо - дават пари на дадена фабрика да произведе лютеница и да залепи етикет че е произведено за дадената верига и на етикета има логото на супермаркета.Идеята е по този начин да подбиват цените на различни продукти.По същата схема действат и големите магазини за дрехи.
3
Анонимен
преди 1 годинадемек западните граждани и от храната си правят икономии