Снимка: БГНЕС
fallback

Супермаркетите наблягат повече на собствените си продуктови линии, съобщи The Wall Street Journal.

Така те опитват да отговарят на намалените разходи на потребителите. Обикновено тези марки са по-евтини от стандартните.

Те успешно конкурират популярните брандове.

Oще по темата
Повечето големи супермаркети произвеждат свои продукти.

Потребителите все повече наблягат на тяхното търсене. Големите вериги са подготвили допълнителни инвестиции в своя продукция.

Това повишава и техните печалби. Разширяват се продуктите във всички диапазони.

Обсъждат се варианти за производство.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

5

Анонимен

преди 1 година

Никога не съм виждал да м правят проверки ,явно ги проверяват кога е затворено

4

Анонимен

преди 1 година

Супермаркетите не произвеждат нищо - дават пари на дадена фабрика да произведе лютеница и да залепи етикет че е произведено за дадената верига и на етикета има логото на супермаркета.Идеята е по този начин да подбиват цените на различни продукти.По същата схема действат и големите магазини за дрехи.

3

Анонимен

преди 1 година

демек западните граждани и от храната си правят икономии

fallback