Компании в България планират да зарадват служителите си с тематичен подарък за празниците, минимален процент от тях са отделили бюджет за коледен бонус.
Това показват наблюденията на Adecco България сред над 100 български и международни компании от секторите IT, аутсорсинг, телекомуникации, финанси, търговия и производство, съобщи Investor.Компаниите, които са предвидили паричен празничен бонус, са много малко. Той ще е в размер до 1/3 от трудовото възнаграждение на съответния служител.
Масова практика сред родните работодатели тази година ще бъде поднасянето на празничен подарък или ваучер за стоки и услуги на еднаква стойност за всички служители. Паричната равностойност на тези подаръци варира според икономическия сектор. Компаниите от IT индустрията отделят най-големи бюджети.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
73
Анонимен
преди 1 годинаПовечето български компании няма да раздават празнични бонуси . . . . . . . . . . а моя слоган на задното стъкло е, че от вашата беднотия ми се повръща - eure Armut kotzt mich an, което води до сърцебиене на Кайен или Ку7 шофьорчетата като ги задмина! Да, не карам немска кола, но написаното е на немски! И да, колата ми е по бърза от порше!
72
Галя
преди 1 годинаСега най-далавера е да имаш фабрика за свещи в украйна хахахахахахаххахаха
71
По мои наблюдения
преди 1 годинабонусите в българските компании са често псевдо-бонуси, маскирани като "социални придобивки". Ваучери за храна, карта за фитнес, пари за очила, пари за облекло и прочие - всички тези неща сумарно, биха били добър бонус към заплатата АКО ги даваха кеш, а човек сам да прецени има ли нужда от очила всяка година, ходи ли му се на фитнес всеки месец и иска ли да пазарува в точно определени магазини, точно определени артикули. Фирмите обичат да демонстрират псевдо-социална отговорност с такива похвати