Използване на телефон като канал за комуникация с потребителите се регламентира от началото на 2022 година във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация.
Създават се ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация.
Регламентира се общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера за комуникация - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане, съобщиха от правителствената пресслужба.
Това става възможно с приетите днес с Постановление на Министерския съвет изменения и допълнения на Наредбата за административно обслужване.
Промените са разработени след извършено мащабно наблюдение, финансирано с европейски средства, на съществуващите практики за използването на телефоните при административното обслужване и констатираните правни и практически дефицити.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
16
ЗзЗ
преди 2 години"Всяка администрация длъжна да обслужва и по телефон от 2022-а" - колко импулса в минута ще струва "обслужването" ?
15
Авра
преди 2 годиниАбе добре се гаврат с народа съвсем открито
14
Анонимен
преди 2 годиниИзключително полезно е да ти дадат всякаква информация по платен телефон 2.50 лв/минута, след като си изслушат 5 песнички по 1 минута преди това ))) Хем - регламентирано! )))