fallback

Забрана за влизане на замърсяващи коли в центровете на големите градове. Това предвиждат законови промени, гласувани на първо четене. Целта е да се подобри качеството на въздуха.

Кои шофьори ще бъдат засегнати?

Вече близо 5 години автомобилът на Нешо Миладинов, макар и на повече от 20 години, му служи безпроблемно. Скоро обаче това може да се промени.

Oще по темата
Причината – немската машина е стар модел и не отговаря на европейските стандарти за чист въздух. А за да няма замърсяване, парламентът реши да има рестрикции за такива автомобили.

"Лятото колите са абсолютно същият брой, а въздухът е по-чист. Според мен проблемът не са колите, а кварталите, където се горят гуми", коментира той.

Положителният ефект за въздуха, може да се окаже негативен за бизнеса.

"Голям брой от служебните автомобили, бусове са стари, според законотворците това не е хубаво. Ние нови няма как да си купим", категоричен е Нешо Миладинов.

Отговорността за чистотата на въздуха и за това да се създадат специални зони в градовете, депутатите прехвърлиха на местната власт.

"Обособяване на зони с ниски емисии. Така ще се намалят емисиите от този източник. Налагане на глоби, когато се нарушава реда за качеството на атмосферния въздух", заяви депутатът от ГЕРБ Станислав Иванов.

Вижте повече в репортажа на Виктор Дремсизов и телевизия Bulgaria ON AIR

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

62

Пеевски наш еталон

преди 3 години

Стойте си в Шопия още. Що в Казанлък или Пазарджик няма такива проблеми? ТЕЦ-овете трябва да се спрат за една седмица и о,чудо въздухът е вече чист. Но политягите си правят гъргара с вас,колите ви замърсявали ,а ТЕЦ-овете не. Така ще е,знаем си що за мишкарски народ е българина без грам чувство за справедливост,чест и достойнство. Всеки гледа да прецака някой. На 4 Април,не гласувайте,случайно да не объркате сметките на Баце,Шиши и Хидроинжинер Негово превъзходителство Д-р Ахмед Демир Доган.

61

Анонимен

преди 3 години

Трябва закон и за децибелите, нощем на някои улици не може да се спи от тракащи дизели и гърмящи *** с избити гърнета, да не говорим за разни AMG-та и 500 коньови дараци, сякаш си на Формула 1, ама без високите скорсти

60

Анонимен

преди 3 години

Лятото не мога да си отворя прозореца и карам на вътрешна вентилация, защото поне на 1 светофар попадам зад миризлив дизел. Директно влиза задушаваща миризма, която няма къде да излезе. Някой път ще откача и ще изляза с брадвата! То бива безочие, ама тва българина е безкраен ***. Иначе купил дизел за 10 бона (10 годишен баш от пика на дизелгейт), щото чул че е по-евтино, после не излиза от сервиза, дава хиляди за смяна на дюзи, а няма 50 лв за adblue

fallback