Търсенето на биохрани се увеличава, защото хората започват да осъзнават колко е важно да се хранят с чиста и истинска храна. Това заяви Виктор Папазов, съдружник в био мандра и създател на Българска фондова борса, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.
Компанията предлага чисти и натурални млечни биопродукти без сухо мляко и без консерванти, които могат да бъдат открити в част от големите хранителни вериги и в магазините за биохрани. Папазов сподели, че за продуктите се използва мляко от сертифицирани биоферми.
Подобен бизнес обаче крие редица трудности, пред които производителят е изправен.
„Ние предлагаме може би едни от най-качествените и съответно най-скъпите съответно млечни продукти на пазара, но на хората не им харесват високите цени. Как да им обясня, че качественият продукт не може да е бъде евтин. Има много недобросъвестни производители, които например използват сухо мляко за продуктите си“, коментира Папазов пред Bloomberg TV Bulgaria.
Друг проблем, който той очерта, е нелоялната конкуренция от страна на европейските страни.
„Поне 50% от цената на европейското масло, което ядем е субсидирана. А в България, ако кажем условно, че килограм масло струва 40 лв. от тези пари много малко отиват за производителя. Търговецът взима една много съществена част от цената, която виждате в магазина, а 20% от нея е ДДС. Производителят е поставен в най-лошото положение, в което може да бъде“, допълни той.
Целият разговор може да видите във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
53
Коко
преди 3 годиниА пък аз днес си купих от българския магазин в Брюксел краве кашкавал МАРКА МАДЖАРОВ за 4.90 евро-400 грама .Същият кашкавал преди 3 седмици го гледах на нашия магазин в БГ.-12.80 лв.
52
Бизнеспарко до Мм
преди 3 годиниДай контакт повече, да хапваме с децата хубав мед, в София на 12лв килото ще го взимаме !
51
Анонимен
преди 3 годиниВ началото на капитализма имаше само гаражна търговия с контрабандни стоки и стоки без произход.Най-важният въпрос за стоката през ранният капитализъм на 90-те, беше - менте или оригинал е стоката. Журналистите издаваха списания "Менте-оригинал", за да помагат на хората.Мръсни гаражчета с мръсни продавачи собственици и скъпа менте стока - това беше Ранният капитализъм на 90-те, когато се наливаха основите на Новото капиталистическо общество.После дойдоха западните вериги.