Следващата седмица НЗОК пуска мобилно приложение за връзка с гражданите. Тези, които желаят да го ползват, ще получават съобщения на своите телефони и ще имат възможност да оценят получените медицински услуги, пишат от БНР.
Здравноосигурените граждани, които желаят да се възползват от новата възможност, трябва да инсталират приложението на мобилните си телефони чрез QR код, който е достъпен на страницата на касата.
Съдадена е рубрика"ОБРАТНА ВРЪЗКА" и чрез нея гражданите ще могат да споделят мнението си за здравните услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не изиска споделяне на лични данни или такива за лечебното заведение, в което хората са били на преглед, изследвания или лечение. Анкетата може да се попълва по всяко време, след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.
В момента приложението се тества и се очаква да заработи в началото на следващата седмица.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
4
kaputt
преди 3 годинивсички доктори сега ще се обединят както са се картелизирали вече от години и ще си оставят положителни коментари, системата трябва да е направена така че всеки да се регистрира с личните си данни или някакъв персонален код, тогава до някаква степен ще има реални оценки
3
Анонимен
преди 3 години*** съм от вчера, никой не ми обръща внимание. Оценка 1/10
2
Анонимен
преди 3 годиниПари усвоени.Програма не работеща.Граждани оскубани. Казвайте защо тия три неща винаги са заедно ?