За да отговори на нуждите на обществото в условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията COVID-19 и повишеното ниво на стрес, Българският Червен кръст стартира нова услуга - национален онлайн чат, съобщи БНР.
На уебсайта на организацията, близо 30 специалисти по психосоциална подкрепа от цялата страна всеки ден от 10.00 до 12.00 ч. и от 15.00 до 17.00 ч., както и от 20.00 до 22.00 ч., предоставят безплатна и конфиденциална подкрепа на хората, които са вкъщи и изпитват затруднения при справянето с настоящата обстановка, и които имат възможност да споделят своите притеснения и безпокойство.
Всеки, който има нужда от подкрепа, може да пише в чата във всеки един момент, а екипът, предоставящ услугата, ще отговаря в рамките на посочените часове.
Професионалистите от БЧК ще предоставят и информация за дейностите на организацията, насочени към нуждаещите се граждани по време на извънредното положение, както и за мерките на правителството относно ограничаването на разпространението на коронавируса.
"Не сме работили в такава ситуация, но сме готови за всякакви въпроси. Най-важната цел е да намалим стреса у хората“, уточни Деница Баръмова, директор на Български младежки червен кръст.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
10
Анонимен
преди 4 годиниКато ви свършат парите и почне да ви стърже корема, обадете се в БЧК да си побъбрите за релакс.
9
Анонимен
преди 4 годиниИскаме личните доктори да минат по адреси и да доставят елементарно е ем няма проблеми ем няма от какво дасе притесняват в америка личните доктори ходят по адрес а тука работят по два часа аз отде да знам кое е обществено място
8
Анонимен
преди 4 годиниСтреса почна утре дедади търся маска освен ми лудна една идея слагам една бяла кърпа.и я правя на такава ако не звъня на докторката да мия донесе.длъжни са къде са парите от здравните осигоровки за.жипове и хотели.Значи от утре сутринта ще звъня и да ми донесе