Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Кампания "Обядвай с шефа на" тече в момента. Идеята й е да се сближат студентите с бизнеса, но тази година може да участват и работещи. Това каза Никол Георгиева, To TheTop Agency, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите й идеята се е родила спонтанно, а сега участват 30 компании. За първото издание на тази кампания те са били 44.

Георгиева и колегите й са стигнали до идеята да направят конкурс под формата на есе и наградата да не е стаж, а лична среща с лидера.

"Първата кампания покрива 100 000 студенти", заяви Златан Петров, To The Top Agency.

Самата идея да се срещнат млади хора с потенциални техни работодатели разчупва стереотипа за връзка служител - ръководител.

"На такъв обяд много лесно можеш да опознаеш човека срещу теб", казва Кремена Митева, основател на KREYO.

След първата такава кампания много от студентите са били поканени за среща и стаж.

Проектът вече не е само за студенти, всеки работещ може да се включи. Имаме големи очаквания, по-големи от първото издание, заяви Никол Георгиева. По нейните думи има хора, които мечтаят от много малки за работа в дадена компания и да се срещнат с точно определен човек. Те искат отношение, сигурност и да бъдат оценени по начини различни единствено от заплатата.

"При първоначалните разговори се опитвам да уловя хъса и желанието за работа, не е важно колко опит има", казва Кремена Митева, чиято фирма се занимава с техническа дейност, създадена е 2011 г., и има проекти в целия свят.

"Доста университети ни подкрепиха, имаме база данни, която използваме, за да достигнем до студентите. Така че сме благодарни, че получихме подкрепа от доста места", обясни Никол Георгиева.

Целият разговор вижте по Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase