"Преди Коледа хората обичайно осъзнават, че имат ограничено време и ограничен бюджет, което задейства у тях т. нар. "принцип на оскъдността". В тази среда на оскъдност често потребителите взимат решения, които не са рационални", коментира Николета Карамлиева, лектор по финансова философия, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
„За неразумното пазаруване има и много други фактори“, посочи гостът.
Според Карамилева е важно потребителите да уточнят бюджета си и да подредят разходите си по приоритет.
"Смирението е много важно- все пак трябва да си припомним, че не всичко около Коледа е пазаруване", коментира Карамилева.
Цялото интервю можете да прочетете ТУК
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
6
анонимна
преди 4 годиниПразникът не е да се наплюскаш и купуваш ненужни предмети, или го имаш в себе си, или не, като искаш вярвяй на всякакви легенди като този празник, твоя си работа, като не пречиш на другите, има ли значение това.......
5
Йово
преди 4 годиниКойто им пари ще пазарува който яма ще гледа, както всяка година. На вересия вече никой не дава.
4
4
преди 4 годиниМоловете им ще отеснеят, крачетата им ще се подкосят, очичките им ще се изцъклят от претрупаните витрини, а мозъчетата им ще зациклят!!!