Кадър: Bloomberg TV Bulgaria

"Преди Коледа хората обичайно осъзнават, че имат ограничено време и ограничен бюджет, което задейства у тях т. нар. "принцип на оскъдността". В тази среда на оскъдност често потребителите взимат решения, които не са рационални", коментира Николета Карамлиева, лектор по финансова философия, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

„За неразумното пазаруване има и много други фактори“, посочи гостът.

Според Карамилева е важно потребителите да уточнят бюджета си и да подредят разходите си по приоритет.

"Смирението е много важно- все пак трябва да си припомним, че не всичко около Коледа е пазаруване", коментира Карамилева.

Цялото интервю можете да прочетете ТУК

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase