Снимка: Reuters
fallback

Авиокомпанията Wizz Аir заряза 25 българи на летището във Фарнкфурт, въпреки закупените билети, съобщават от в. Труд. Пасажерите трябвало да се завърнат в родината с редовен полет Франкфурт - София, но така и не се качили на борда. Сред тях били двукратният световният шампион по културизъм Христомир Христов и неговият приятел Давид Димов. Те трябвало да отседнат в хотел с надеждите, че днес ще се приберат.

"Имахме билети за редовния полет Франкфурт – София за 15:10 часа на 22 септември. Чакахме на опашка, за да минем през скенера още от 14 часа. Изведнъж се оказа, че затвориха два от трите скенера, започнаха да се сменят служители и обслужването само на един скенер забави проверката. Оказа се, че през пет минути има три полета и обработването през скенера ставаше много мудно”, разказва Христов.

Българите преминали през секюрити чековете около 15:20 часа и в същия момент затворили гейта. Не ги допуснали да продължат към самолета си. Така група от 25 пътуващи за София останала на летището.

Препатилите нашенци споделиха още, че други 80 пасажери, които пътували отново с Wizz Аir за Киев, също не успели да се качат на борда на самолета своята дестинация. Изумена и разгневена, българската група започнала да търси съдействие, като хората научили, че превозвачът е бил уведомен за това, че чакащите ще се обработват само на един скенер, но те не били предупредени.

”Никой не ни анонсира, че ще има забавяне, за да минем отпред на опашката преди пътниците с по-късни полети…освен това Wizz Аir няма свой офис на летището. Има само един служител за връзка, който обаче почива в неделя. Служителите на летището не проявиха никакво съчувствие и ни казаха да пишем имейли до самолетната компания”, разказа Хриостомир Христов.

Пред пътниците, чиито билети изгорели, останала алтернативата единствено да си купят нови билети за следващ полет. Оказва се, че най-рано с нискотарифния превозвач има полет на следващия ден, отново в 15,10 часа.

“Всичко е много объркано, защото нашият самолет излетя чак в 15:50 часа, а нас не ни допуснаха да се качим. Чухме, че таксите, които плащат самолетите за престой на летището, са много високи и те нямат изгода да изчакват пътници. В случая обаче, ние нямаме никаква вина за това забавяне на скенерите“, коментира още Христов.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

66

Сан лоренцо

преди 3 години

Те тия от Уиз в момента са ни оставили на произвола на съдбата в Мадрид от два дни полетът ни е W64402 за София трябваше да излети на 09.01.2021 а се очаква да излети на 11.01.2021 ако изобщо се усъществи.Пълно е със семейства с малки деца не са ни подсигорили ни Хотел а и нямаме никаква информация ужас

65

Mopcku_

преди 4 години

Те минали проверка в 15:20, а самолета излитал в 15:50 .... а по официално раписание знам и от собствен опит полета е в 15:10.Имате ли идея обаче къде е паркинга за самолетите на УизЕр ? Ми той е на 15 мин с автобус ! Кой мислите ще ви чака? Четете ли си и-мейлите, които авиолинията изпраща? За една седмица имах два провалени полета, единия именно този, но тогава просто го отмениха. От месец чакам компенсация. Нишо все още. Даже не са ми възстаноовили сумата за билета. Уизер рулс...

64

Njakoi

преди 4 години

Бил съм на опашката за този полет. Над 3 часа по-рано на летището, понеже така но беше транспорта. Проверката вървеше на едно място, за двата полета, до Киев и до София, изчакаха ни и излетяхме с над час закъснение поради "изключително бавната работа на наземните екипи".

fallback