Снимка: Helpbook
fallback

С цел да следва политика на максимално открита комуникация със своите клиенти БДЖ предоставя допълнителна възможност за публична комуникация, като се присъедини към единната платформа за подаване на сигнали до институциите - Helpbook.info на Investor Media Group. Това съобщиха от националния превозвач.

Платформата дава възможност за директно подаване на сигнали към голям брой държавни и общински институции, сред които Министерски съвет, Президенство, Народно събрание, Прокуратура, Съдебна власт, МВР, Столична община и редица други.

Целта на платформата е улесняване на процеса на подаване на сигнали и осигуряване на прозрачност и публичност на резултатите от работата на институциите, обединяваща ги на едно място.

Всички изпратени сигнали и отговорите от институциите са публични и могат да бъдат разгледани, споделени и подкрепени от останалите потребители на платформата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

1

сигнал

преди 4 години

Е то БДЖ си е достатъчен сигнал, не е нужно да се регистрират в платформа..

fallback