Снимка: Pixabay
fallback

Въпреки спада на пострадалите, КАТ отчита зачестяване на инцидентите на пешеходна пътека. Според данните, всеки ден поне един пешеходец е пометен докато пресича, съобщават от bTV.

Да пресичаш на оживен булевард е изпитание, дори и ако маркировката го позволява. Много хора обаче все още прекосяват и "градските магистрали", където пресичането е забранено и изключително опасно.

"Всеки ден имаме поне по един инцидент на пешеходна пътека. На ден, поне 10-15 души пресичат Околовръстното и Цариградско шосе. Има много такива ненаказани", казва Любомир Костадинов от столична полиция. Но от началото на годината до сега, близо 1600 са глобените пешеходци.

Според експертите, лошата инфраструктура е причината за зачестилите инциденти.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

15

Анонимен

преди 4 години

Наистина има някои пешеходци които без видимост си пресичат без да се огледат, мислейки си че са с предимство, без да се замислят че някой който също като тях се е засилил като за последно ще ги помете. Не бъдете един от тия два типа участници в движението, а внимавяйте много и се опитвайте да предвиждате какво може да се случи.

14

чубани пък акълни...

преди 4 години

Какъв пътен данък плаща пешеходеца и какъв автомобилиста ? Пешеходеца не плаща нищо и иска пътя да е една голяма пешеходна пътека , а шофьорите искат да можат да управляват автомобилите си без постоянно да са със дамоклиев меч над главите си . ДА НЕМОЖЕ навсякъде да има надлези и подлези НО и където може пак ги няма , да в кварталини малки улици да се кара и с 20 ако трябва НО в града трябва да има и скоростни отсечки за бързо преминаване и през града и от квартал в квартал , а селата се ОБХОЖД

13

Пешо

преди 4 години

*** разбира се, винаги пешеходците са ви виновни... Трябва да бъдат оградени улиците с бодлива тел, да не пристъпва човек към пътя, но пък да е с датчик да засича ако някой шофьор иска да паркира на тротоара, да му се отвори място. Навсякъде да има надлези и подлези, с колкото повече стъпала, толкова по-добре, че да се отказват тия бабички да се влачат по улиците. И градския транспорт да стане пет лева билета и автобуса да идва веднъж на час, иначе много се стимулират хората да ходят без коли.

fallback