В Национално тол управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при опит за покупка на електронна винетка.
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на януари, когато имаше технически затруднения със системата, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.
Случаят на семейството от град Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби, се уточнява в прессъобщението. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
6
Анонимен
преди 5 годиниМисля, че през 2002-а беше по-добър, по-бърз и по-надежден софтуера в някои други пари ... И по-добре изглеждащ. ТОВА МЯЗА НА НЯКАКВА ХИМЕРА ОТ 2001! ПРИЛИЧА НА ГАДНО МЕНЮ НА ДВД!!!!
5
Гост
преди 5 годиниАбе какво искате за 180 000 000лв(180милиона лв.)какво искате.Хората са казали за толкова пари толкова.Друго щеше да си е примерно за 300 че и повече милиона за тоя софтуер.
4
Али
преди 5 годиниКакво искате бе хора! Това са цели 11 жалби, а искате АПЕ, сори АПИ, да ги оправи за 2 месеца, ми то требе да назначат още един отдел народ, а може по-добре дъщерна фирма. Платил 3 винетки, имал бол пари платил, сега и за талон с еко норма ша плати, после нещо друго и накрая ша забрави кво било! Да са ни живи и здрави тия дето ги мислят нещата!