Снимка: АПИ
fallback

В Национално тол управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при опит за покупка на електронна винетка.

Oще по темата
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на януари, когато имаше технически затруднения със системата, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура".

Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.

Случаят на семейството от град Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби, се уточнява в прессъобщението. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 5 години

Мисля, че през 2002-а беше по-добър, по-бърз и по-надежден софтуера в някои други пари ... И по-добре изглеждащ. ТОВА МЯЗА НА НЯКАКВА ХИМЕРА ОТ 2001! ПРИЛИЧА НА ГАДНО МЕНЮ НА ДВД!!!!

5

Гост

преди 5 години

Абе какво искате за 180 000 000лв(180милиона лв.)какво искате.Хората са казали за толкова пари толкова.Друго щеше да си е примерно за 300 че и повече милиона за тоя софтуер.

4

Али

преди 5 години

Какво искате бе хора! Това са цели 11 жалби, а искате АПЕ, сори АПИ, да ги оправи за 2 месеца, ми то требе да назначат още един отдел народ, а може по-добре дъщерна фирма. Платил 3 винетки, имал бол пари платил, сега и за талон с еко норма ша плати, после нещо друго и накрая ша забрави кво било! Да са ни живи и здрави тия дето ги мислят нещата!

fallback