Европейският регламент промени значително начина, по който редица големи компании възприемаха личната информация на своите потребители. Впоследствие това доведе и до огромни санкции за технологичните гиганти.
Около 80% от жалбите за изминалата година са били основателни, но има и такива, които показва неразбиране в обществото - например къде да се потърси помощ при документни измами. От какво се оплакваме най-често - коментар в предаването “Директно” по телевизия Bulgaria ON AIR на Венцислав Караджов, председател на КЗЛД и Юлия Пригонча, председател на управителния съвет.
"Най-честите оплаквания са за това, че дружествата, които предоставят различни комунални услуги, когато не е извършено съвременно плащане, наемат колекторни фирми", заяви Караджов.
По думите му гражданите считат, че където е изтекла погасителната давност, администраторът – т.е. фирмата, няма право повече да им обработва личните данни. Но ние не се произнасяме за давност, а дали администраторът има право да им обработва данните, а той има, защото има интерес да възстанови тези средства, които е изразходил, за да им предостави услугата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
5
Анонимен
преди 5 годиниNiama problemi...15 miliona afrikanski grajdani se preselvat do 1 godina v Bulgaria da davat na kolektorite...
4
Птички&пчелики
преди 5 годиниЕто ви няколко елементарни примера, а вие си преценете сами.Монополист ви надписва сметка за услуга която нито ви е предоставена, нито сте я ползвали, начислява ви лихви, предоставя личните ви данни на колекторска фирма и ви запорират реални сметки, създават ви проблеми с кредитно досие и т.н. Банка, в която имате ипотечен кредит, предоставя личните ви данни на брокер на недвижими имоти, в резултат ви вдигат вноските и оставате без имот, но с внушителен дълг.В бг това е напълно законно!
3
House M.D.
преди 5 годиниВсички оплаквания следва да се отправят към Карекин II.