Всеки ден се сблъсквате с тях. Вероятно не го знаете, дори и не подозирате. Вероятно дори не знаете кои са и с какво се занимават.
Но със сигурност сте чували за инфлуенсърите. Лидери на мнение в социалните мрежи. Павел и Христо са хора с опит в сферата на влогърството, а вече и печелят от това си занимание.
Международната статистика показва, че тази година лидерите на мнение са още по-търсени от различни фирми спрямо предходните години, показва Bulgaria ON AIR.
През 2018 г. фирмите са отделили средно между 25 хиляди и 100 хиляди долара от бюджета си за инфлуенсъри.
Някои фирми споделят, че търсят специалисти в дадената област, в която е продуктът им, тъй като така мнението на инфлуенсъра е по-значимо за целевата им аудитория.
Понякога, за да бъдат забелязани от фирмите, хората с много последователи в социалните мрежи рекламират безплатно. Това е инвестиция с надеждата компанията да започне и да плаща за тази реклама на продукта.
Понякога и с четирицифрени суми. Понякога заплащане може и да няма. Честа практика е инфлуенсърите да рекламират продукта, а фирмата да им го подарява.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
23
дйй
преди 5 годиниФактът че коментираш мой коментар значи че си инфлуенснат
22
Анонимен
преди 5 годиниМного инфуенсно податливи забелязвам тук. Но с претенции за сметка на това.
21
дйй
преди 5 годиниВ България има три Златки -Черната, Русата и Плешивата.