Снимка: архив, БулФото

Полагат се усилия за намаляване на рекламите, които са нахлули твърде агресивно в столицата. Това каза главният архитект на София Здравко Здравков при откриването на Годишната конференция "Инвестиции и строителство на жилищни сгради".

По думите му това ще стане с новата Наредба за рекламата и преместваемите обекти.

Той допълни, че в момента през 50 м има рекламни билбордове, което е "огромен визуален шум". Предвидената забрана за брандиране на фасади срещала голям отпор от страна на бизнеса.

"Идеята ни е чрез Наредбата да създадем ясни правила по подобие на регламента в Париж, който е в сила от 1990 г. и определя точни изисквания по отношение на рекламите в историческия център и пешеходните зони в града", каза Здравков.

"Създаването на регламенти е трудна работа, защото отнемаме нечии права, но иначе се създава усещане за полузаконност. Наличието на ясни правила е добро и за бизнеса и се радвам, че получихме подкрепа от страна на Камарата на строителите и Националната асоциация на строителните предприемачи", обобщи главният архитект.

Продължението четете на Investor.bg

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase