Снимка: Bloomberg TV
fallback

Не само българските потребители, а всички хора като цяло, живеейки в този век на изобилие на информация, са станали по-взискателни към тази, която приемат. От друга страна, процесът на създаване на фалшива информация се променя заради масовостта на средствата за разпространението й, от локални, превърнали се в глобални. Това коментира пред Bloomberg TV изпълнителният директор на Interactive Share Мартин Попов.

Винаги, още от генезиса не само на медиите, а и на света като цяло, манипулация е имало, върху хората се е оказвало влияние.

"В днешно време обаче, поради съществуването на интернет, това е много по-трудно. Хората са много по-образовани сега, отколкото преди 30 години. Това е така поради простия факт, че могат да потърсят не само всякаква информация, а и различни източници на същата тази информация. Ако прочетеш нещо, което е невярно, веднага можеш да потърсиш отговора, да валидираш дали те лъжат или не", каза Попов.

Целия разговор можете да чуете във видеото на Bloomberg TV.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Анонимен

преди 6 години

Imai drugi nachini...kat im sprem toka...vodata...benzina...vazduha...zaharta...

12

Анонимен

преди 6 години

"Фалшиви новини" означава "Не наши новини, "Новини, непреминали филтъра на шефа на новините". Така официалните медии и жълтите медии борят конкуренцията, че някой ги прескача като дилъри на новини.

11

Анонимен

преди 6 години

Яано е, че има изкривяване,заради политически и икономически наклоннисти. Обаче при фалливите новини говорим за пълни лъжи. Напр. "ИД: България е следващата". "Отпадат направленията за специалисти". "Путин ще разкрие секретни документи за НЛО" и подобни.

fallback