Снимка: Кадър bTV
fallback

53-годишен шведски турист ритна в главата камериерка, докато тя чисти фоайето в Слънчев бряг.

"Тази жена трябва да получи 50 хил. евро обезщетение!", настоя в студиото на "България сутрин" Румен Драганов от Института за оценки и анализи на туризма.

Oще по темата

"Ако това се случи с който и да е в страната, от която идва чужденец, там той трябва да заплати 50 хил. евро", продължи Драганов, като подчерта, че не шведите са виновни, а нашата цяла правораздавателна система.

По думите му обществото ни трябва да има достатъчно силен натиск върху нея и българите да притежаваме силно достойнство да защитаваме всеки български гражданин.

Дъщерята на пострадалата жена обясни пред Dnes.bg, че днес предстои семейството да се срещне с адвокат. По думите й нападателят е задържан за 48 часа.

"Което означава, че ако не се повдигне ново обвинение утре ще го пуснат и в петък ще излети", смята жената.

Темата пред Bulgaria ON AIR коментира и Благой Рагин от Българската асоциация на хотелиерите и ресторантьорите, който твърди, че този тип инциденти могат да се случат във всяка една страна.

"Скандинавците са чувствителни и колкото повече се отнасяме негативно към тях, толкова повече се страхувам да не ги загубим като туристи. Една бедна България не може да си позволи да загуби този пазар", смята Рагин.

Гостите коментираха и акцията на държавата, която обяви война на шумните заведения. С началото на летния сезон започват масови проверки по морските курорти, като акцията е насочена към тези заведения, които ще се опитат да нарушават спокойствието.

Румен Драганов даде пример с чуждестранните хотели, които в брошурата си ясно пишат: "Стаята ви се намира срещу заведение, в което се събират млади хора и се забавляват до късните часове".

"Когато сте избрали тази стая и, след като се приберете обратно в страната си решите да се оплачете, от хотела ви казват - прочетете си брошурата", заключи Драганов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

253

Ани

преди 6 години

Такова е обсужването по нашите хотели камериерки и сервитьори не знаят 2 думи английски той я пита нещо а тя рови в плочките . Не се научихме да уважаваме клиентите и бум по главата от пян турист . Той ща затвора тя за уволнение

252

Eto gi boklucite

преди 6 години

Благой Рагин- председател на УС на БХРА собственик на хотелски комплекс Жасмин, гр. София тел.:0888/ 51 21 65 1. Благой Рагин председател на БХРА собственик на хотелски комплекс Жасмин, гр. София тел.:0888/ 51 21 65 2. Елена Иванова заместник председател на БХРА собственик на Империал груп хотели, кк. Слънчев бряг и председател на СНЦ Съюз на собствениците Слънчев бряг 3. Ивелина Грозева заместник председател на БХРА директор финанси и развитие и председател на Съвета на директорите на Албена АД тел.: 0579/6 20 18 4. Катя Тодорова

251

ДАЛИ

преди 6 години

В брошурите на чуждестранните хотели пише ясно - Забавляват се до КЪСНИТЕ Часове , не пише до РАННИТЕ Часове . Явно не разбират разликата .Последния *късен* час е 00,00 часа , след това става ранен час на новия ден .

fallback