Снимка: bgonair.bg
fallback

Какво е да си стюардеса? Мануела Панова, Ивета Божилова и Лили Котева от България Ер описват професията си като красива, отговорна, но и рискована.

Техният работен ден преминава високо в небето - в повечето случаи над 10 000 метра над земята.

Първият проблем, с който всяка стюардеса се сблъсква, е ранното ставане за полет.

Мануела Панова споделя, че в началото е имала огромен проблем със ставането в ранни зори, но с времето е успяла да пребори този проблем. Лили Котева пък казва за професията си, че е работа като всяка друга.

На борда винаги посрещат пътуващите с усмивка. Стараят се да вдъхнат респект и доверие у пътниците, за да са спокойни, че по време на полета те могат да разчитат на кабинния екипаж.

И трите стюардеси обаче са категорични, че не обикалят света, каквото е общото мнение.

"Ние не обикаляме света. Много рядко оставаме някъде и имаме време за почивка. Отиваме до някое летище и се прибираме обратно у дома", разказва стюардесата Лили Котева.

"Аз виждам кътчетата на света в очите и лицата на пътниците на борда", споделя пък Мануела Панова.

Семействата на стюардесите нямат проблем с по-различното им работно време. Липсата им по празниците е разбираема.

Вижте повече във видеото на Bulgaria ON AIR

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

20

Ади

преди 7 години

Погледнете този сайт dreamjob.bg/. Има всичко за бъдещи стюардеси

19

...

преди 7 години

Бас ловя, че половината от плюещите даже не са се качвали на самолет. Това си е много отговорна професия и много натовсрваща, както психически, така и фозически. Само на тези, които пътуването в чужбина се свежда до това да отидат на море в Гърция. 14 часов полет през няколко часови зони. После си труп, ама пак на някъде

18

Анонимен

преди 7 години

Е как да не е опасно. Опасно е и още как. С тия богати чичковци може да се лепне какво ли не венерическо.

fallback