Снимка: Булфото, архив
fallback

От БДЖ обясниха нарушения график на влаковете, особено в последните дни, с липсата на локомотиви и достатъчно изправни вагони.

Oще по темата

Тежката зимна обстановка допълнително усложнява движението на композициите, казаха от държавната компания.

Нови 8 влака бяха спрени от движение от тази сутрин предимно по направленията от Перник и от Мездра, а пътници отново чакаха неизвестени за последните промени в разписанията и се оплакаха, БДЖ им продава несъществуваща услуга.

Железницата нямаше да има тези проблеми, ако в последните години от нея не бяха изтекли 560 милиона лева, коментира  директорът на холдинга Владимир Владимиров.

"Това са главници, това са наказателни лихви, това са лихвите, които е трябвало да плащаме по тези заеми. С тях щяхме да купим 30 нови мотриси. Нямаше да има този проблем, който съществува днес с преспите и със закъсненията", уточни той пред БНР.

Заради снощния инцидент на гара Илиянци, където пътници от пътническия влак до Своге блокираха линията на експреса София-Горна Оряховица Владимиров отсече, че трябва да бъде наказуемо скачането на релсите.

"Не се знае кой скача на релсите. На релсите може да скача атентатор", опасява се той.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

21

Благодарен

преди 7 години

Все пак, дори и в най-лошото зимно време, влаковете на БДЖ пътуват, макар и със закъснение. Превозиха ме успешно от Русе до София и после от София до Лом.А пък автобусните линии въобще не пътуват. Е, кой заслужава похвала? БДЖ заслужава похвала. Казвам го без ирония. Централна гара в София изглежда много добре след ремонта. Да живее БДЖ! Не бива да ги подценяваме.

20

Анонимен

преди 7 години

1925 г. служителите в БДЖ са 15000 души. И сега са 15000 души. Тогава са били на въглища, сега са на ток и нафта. последно се качих на влак 2011. Нямаше ни климатик, ни парно. Миришеше на урина и г.о.вна. В първа класа седалките бяха прашлясали. Не бе хигиенизирано. Прозореца на купето не можеше да стои отворено. Изкарах в коридора 6 часа прав на студено, но поне на чист въздух. И в автобусите е вече почти така.

19

Анонимен

преди 7 години

Влаковете нямаше да закъсат, ако парите за тяхната поддръжка не се крадяха от разни "наши хора", дето требе да папкат, докато имитират дейност в БДЖ.

fallback