Снимка: Булфото, ахрив
fallback

Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в интервю за "Фокус" във връзка с новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, който рекламира България като кино дестинация.

"Най-ценното в този клип е, че такива звезди казват, че България е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно", заяви министър Ангелкова.

Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на "Nu Boyana Film Studios" и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.

Oще по темата

"Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани", допълни министърът.

"На база на публично-частно партньорство, което имаме с "Nu Boyana Film Studios" сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява. За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната", каза още Ангелкова.

Министърът уточни, че клипът ще бъде част от кампанията на българския филм "Съдилището", който се състезава за наградата "Оскар" за чуждоезичен филм.

"Данните, които ние имаме показват, че местата, където е сниман един филм, след това се радват на голям интерес от страна на почитателите му. Например само след снимките на "Хари Потър” с 50% нарастват туристите в показаните във филма локации, с посещаемостта на Лайм парк, отново в Англия, след екранизацията на "Гордост и предразсъдъци" се увеличава със 150%", обясни министър Ангелкова.

Тя допълни, че сериалът "Игра на тронове" е сниман и в Хърватия, която от липсваща на кино картата страна, сега вече заема едно много сериозно и дори водещо място на нея,а мястото, където е снимана поредицата в Хърватия, се превръща в хитова туристическа атракция.

Министър Ангелкова изтъкна също, че кино туризмът не се влияе от сезонността. "За мен е много важно да следваме тенденциите. В Европа страните се борят за място на световната кино карта и във всяка една дестинация се стреми да привлича световни звезди. Ние имаме този уникален шанс и смятам, че трябва останем на тази карта, а и да минем на едно от челните ѝ места", заяви тя.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

17

Валентина М

преди 8 години

За съжаление снимките са безцветни, а тези, на фона на които говори Сталоун, противоречат на смисъла - те са антиреклама : руини в чакъл и бурени, а малко по-далече - димящи стари фабрики..коѝ ще иска да ги погледне отблизо ?! едва ли и емигрантите ще ги харесат...Некадърните - те са наѝ-големите врегове на всяко добро начинание и идея - жалко.

16

Анонимен

преди 8 години

До ТараторскиКАПАЦИТЕТА ТИ ОТГОВАРЯ НА ПСЕВДОНИМА.

15

Тараторски

преди 8 години

Резервациите си ги заврете в трибуквието, аз в петък си подкарвам кемпера и хващам пътя за където си поискам без ограничения в рамките на ЕС а ти отиважай да те дерат алчните хотелиери!.....и махни тия големи букви не те правят по-голям или по-важен!

fallback