Снимка: архив Булфото
fallback

Нови идеи за озаптяване на джигитите си пробиват път към парламента. Една от тях е автомобилите на нарушителите, най-вече на тези, които продължават да шофират с неплатени глоби, да бъдат задържани принудително на паркинг до заплащане на санкциите.

Oще по темата
Предложението ще бъде внесено в Народното събрание. Това съобщи пред “Нова телевизия“ председателят на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров.  Другата идея за промени е на нарушителите да бъдат сваляни временно регистрационните номера.

„Изпреварване отдясно и пресичане на двойна непрекъсната линия са най-честите нарушения. Навлизането в насрещното пък е една от най-честите причини за катастрофи”, съобщи Тодоров. Той обясни и че повечето катастрофи стават върху мостовете, където изпреварването е абсолютно забранено.

Тази седмица полицията във всички държави в ЕС започва акция за спазване на правилата за безопасност – използване на колани  и детски столчета в колата.

Тодоров за пореден път припомни факта, че поставянето на колани спасява човешкия живот. Това важи както за пътниците на предните седалки, така и за тези на задните.

Поредното доказателство за това е вчерашната катастрофа, при която загинаха двама младежи – на 14 и на 18 години. Те са се возили на задната седалка на автомобила без колани. Пътниците на предната седалка са били с колани и са оцелели.

Коланът те предпазва, защото те задържа в колата. При удар без колан пътниците най-често изхвърчат от автомобила и той ги затиска, обясни Тодоров.

Той съобщи и че нараняванията при удар без колан със скорост 50 км/ч са равнозначни на нараняванията от падане от 5 етаж.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

48

До 39

преди 8 години

***!Заплатите в Швейцария са повече от 12 пъти по-високи от българските и с тези твои 40 франка, бълха ги ухапала. Какви ги плещиш? 40 франка отговарят на глоба от 3,23 лева за България, а в България глобата е 20 лева за същото нарушения, т.е. 6,2 пъти е по-висока глобата в България. Давай пример, с други държави, където средната заплата е по-ниска от българската, а за да ти е смислен примерът, сравнявай с държави, където заплатите са като българските.

47

До 49

преди 8 години

Не ме размивай!Мутрите изобщо не смеят да ги спират, камо ли да ги глобяват. Ще глобяват обикновените шофьори, дето нямат пари и един подкуп на катаджията да дадат. Всички предлагани промени са начсочени срещу обикновените хора с ниски доходи, а опасните шофьори, това изобщо не ги засяга.

46

Тихомир Томов

преди 8 години

Тук човек може да се нагледа на *** идеи. Материалните неща нямат вина , че са попаднали в неподходящи индивиди . Също така и задължението да си с колан . Законите са да предпазват човека от другите хора . Това си е личен избор как и от какво ще се предпазваш . Статикстиката за СПИН, сифилис , катарите и т.н е повече от стряскаща , но няма закон за използването на предпазни средства при секс ...........................

fallback