В четвъртия ден от стачката в БДЖ не са се движили 201 от общо 261 пътнически влака, които е трябвало да пътуват между 8.00 и 16.00 ч., съобщават от обединения стачен комитет.
Това, според сметките на синдикалистите, е над 80 на сто от пътническите влакове в цялата страна.
Товарните превози, които е трябвало да се движат в интервала между 8 и 16.00 часа, също са били спрени в цялата страна.
Според синдикатите продължават нарушенията на закона и провеждането на локаут от страна на ръководството на БДЖ. Те дадоха за пример това, че днес стачкуващите ревизори на гара Пловдив са били заменени неправомерно от началник влака, който вместо тях е извършил проба.
Безсрочната ефективна стачка, организирана от КТ "Подкрепа" и КНСБ продължава. И в понеделник от 8.00 до 16.00 ч. влаковете няма да се движат на територията на цялата страна.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
134
Анонимен
преди 12 годиниПремиерът уточни, че ако Московски не успее да се договори с кредиторите 300 млн. лв., ние трябва да ги преведем на немското правителство. Парите са от купените от предишното правителство, но неплатени мотриси "Сименс".Tiq komunqgite sa hitri ***. Razoriha absoliutno vsichki darjavni firmi, zalojiha tolkova bombi i sega kato garmqt vikat aide na protesti, boiko ni razori.
133
Анонимен
преди 12 годиниБДЖ дотолкова е затънала в дългове,че няма как да се оправи вече.Трябва да обяви фалит и да се почна начисто.Това е!
132
Анонимен
преди 12 годиниНуждата от пенсионна реформа възниква защото Пенсионният Фонд се изпразва по-бързо отколкото се пълни. Трябва правилата за пенсиониране да са такива, че хората да са заинтересовани да имат повече деца с добро образование и те да не напускат страната. Пенсиите трябва да се определят от постъпленията във Фонда в момента. Това означава размерът на пенсията да зависи не само от отчисленията, които пенсионерът е плащал когато е работил но и отчисленията, които неговите деца правят в момента.