Изпълнителният директор на „Автомобилна администрация” Симеон Арнаудов и неговият заместник Анастас Тодоров са подали оставки. Те бяха приети от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, съобщиха от транспортното министерство.
Директорът на Областния отдел на "Контролна Дейност" - ДАИ Бургас Николай Милушев бе освободен. Повод за оставките е трагичният инцидент на магистрала „Тракия”.
Заместник-изпълнителният директор на Автомобилна администрация Димитър Ганев, който в момента е в командировка извън страната, се очаква също ще подаде оставка след като се върне в България.
Намерението си да освободи ръководсвото на агенцията Ивайло Московскиминистърът обяви още снощи.
Прекратени са правата, произтичащи от лицензите за извършване на превози на пътници на "Ентуртранс” ООД – фирмата-оператор на автобуса-убиец, съобщиха още от ведомството.
Дружеството имало два лиценза - на Общността (международен) и такъв за извършване на превози на пътници на територията на България.Международният лиценз е отнет след проверка, при която е установено, че превозвачът не е спазил срока за представяне на документи, доказващи неговата финансова стабилност. А това е едно от главните условия за получаване на разрешително.
По отношение на лиценза за извършване на превози у нас е установено, че при подаване на заявлението за издаването му са използвани документи с невярно съдържание. Това са справката за финансова стабилност на дружеството, подписана от управителя, и свидетелството за регистрация на превозното средство.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
35
Транспортна фирмичк
преди 12 годиниДАИ-Невероятно измислени герои.Законите си ги измислят спрямо ситуацията като вземат сухото а те си го искат проблема е решен.Корумпирани законна мафия.Като почнеш от мишките по пътищата и свършиш до плъховете в канцелариите всички са за уволнение до един.Погледнете статистиката преди време дали имаше толкова ПТП.Дори като са движеха повечто соц автомобили.Това е *** държава.Всичко е законен рекет.
34
patriot
преди 12 годиниТурските фирми превозвачи трябва да се проверяват много стриктно, тъй като повечето турците за съжаление имат накави генетични кодирания, които не им позволяват да казват истината.
33
МИНАЛ ОТТАМ
преди 12 годиниИДЕЯ СИ НЯМАТЕ КАК СА ТОЛЕРИРАНИ ТУРСКИТЕ ФИРМИ ,КАК ИНСПЕКТОРИТЕ ИМАТ ЗАБРАНА ДА ГИ САНКЦИОНИРАТ, КАК СЕ ГЪРЧАТ И ГУБЯТ ЧОВЕШКОТО СИ ДОСТОЙНСТВО ДА СЕРВИЛНИЧАТ НА БЕЗНАКАЗАНИТЕ ,НАГЛО ХИЛЕЩИТЕ СЕ *** . КОЙТО СИ ГЛЕДАШЕ РАБОТАТА ПРИНЦИПНО БЕ УВОЛНЕН.ДА СЕ ЧЕСТЕН , ОБЕКТИВЕН И НЕПОДКУПЕН ОЗНАЧАВА , ЧЕ СИ НЕПРИГОДЕН ДА РАБОТИШ В ДАИ . НАЧАЛНИЦИТЕ СА ВЗЕЛИ СВОЯ ДЯЛ ОТ ПОДКУПИТЕ , КОИТО СТИГАТ ЗАДЪЛЖИТЕРНО ДО ВСЕКИ МИНИСТЪР ДО МОСКОВСКИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ , ЗАЩО ЗАБРАВЯТЕ ПОЛИЦИЯ И ПРОКУРАТУРА, СЪД