Снимка: Булфото
fallback

Премиерът Бойко Борисов днес получи подарък теленце сукалче, на име Бойка, съобщи bTV.

Борисов пристигна специално в ломското село Добри дол, за да открие обновена частна кравеферма - най-модерната на Балканите.

В новото съоръжение, в което са инвестирани 8 милиона лева, ще се отглеждат 2200 крави и телета.

Животните тук живеят като европейци. Имат си дори автоматична чесалка.

"Това тук е знак, че който работи, ще му се помага, а който е мързелив, ще чака на помощи", категоричен бе премиерът.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

51

ZORO

преди 13 години

Не подаряват теленцето, а жълтото номерче на ухото му.Ще го прикачат на ухото на ББ , защото така го изисква ЕС.

50

tele sa podariava na

преди 13 години

takava obida-tele sa podariava na vol

49

Анонимен

преди 13 години

Управлението и този сектор е Абсолютен PR."Държавата"т.е. Б.Б подкрепя големите "работливите" т.е. "нашите" . "Подкрепата " , която се оказва на другите :28.10.2010 Симеон Дянков се скри от зърнопроизводителите Неудобната среща трябваше да бъде днес в 14 часа, но по неясни за фермерите и медиите причини, ковчежник номер 1 не дойде12.11.2010 По-малко пари за животновъдите ще има догодина, за сметка на Агенцията по храните03.11.2010 С пуфтене и сумтене чиновници посрещат фермерите в ОСЗЗнаете ли какво е общото между някои служители на ОСЗ? по мое скромно мнение това е нервността на служителя, нетърпимостта му към почти всеки посетител на неговата служба, грубо отношение и отношение поставящо клиента в унизително себеусещане.Колко често Ви се случва в службите на ОСЗ да Ви посрещнат намусено, пуфтейки, че сте поредният натоварил работният им процес, да бъдете пререден и да станете свидетел на привилегировано отношение към някоя голяма фирма и с това да Ви се удължи престоя в качеството Ви на чакащ, да изнервите служителя с това, че нещо не доразбирате или задавате много въпроси? Само за час пред офисите на тези служби бихте събрали обилна информация за некоректно отношение на тези служители към клиентите им.Хората пристъпват със страх прага на тези служби и си тръгват често поругани от отношението, което ги е връхлетяло. И аз питам, защо някои служители от ОСЗ се самозабравят, защо се чувстват незаменими, несменяеми и ненаказуеми, кой толерира поведението им?! Във всяка друга държава подобно отношение би оставило за дълго време държавния служител без работа и би отразило особен негатив в служебната му атестация. Колко струва една усмивка за добър ден, едно разбиращо и търпеливо отношение към клиента, предразполагането му и откликване с разбиране за проблема, който го е довел до бюрото на служителя, поставен там, за да обслужва нас. Същият този служител работи за нас, получава заплата, защото ние имаме нужда от него. Не би ли следвало да се провеждат обучения именно в тази посока, защото и най-добрият специалист не ни е от полза, ако не притежава умението да работи с клиенти.Интересно какъв ли материал би се получил, ако посредством скрита камера заснемем различни работни моменти от ежедневието на тези служители? Или пък на какво ли отношение биха се натъкнали служители под прикритие на Министерството на земеделието представяйки се за клиенти, имайки за цел да проучат именно поведението на своите служители в работна среда? Един такъв изпит на държавния служител ще осветли Министерството ни какви служители го представляват.

fallback