Снимка: Procter & Gamble

Кампанията на Procter & Gamble „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, събра повече от 1000 детски мечти и пожелания, които жители и гости на София записваха върху „Стената на мечтите” от 1-ви до 7-ми септември. 

Кампанията е подкрепена от Нешка Робева и Радост Драганова, които записаха своите мечти на стената, а Йордан Йовчев и Веселин Топалов изпратиха свои послания.

„Стената на мечтите” е част от благотворителната социално–отговорна кампания на Procter & Gamble – „Шанс за живот, шанс за нови спомени”. Цел на „Стената на мечтите”, беше да събере детските мечти и пожелания на всички жители и гости на София, които искат да изпратят своето послание до преждевременно родените деца на България.

През следващите 2 седмици, части от Стената ще бъдат поставени в рамки и изпратени до 35–те болници в страната, които ще получат дарения по време на кампанията. Тези парчета от Стената, изпълнени с детски мечти и пожелания, ще бъдат символични жестове на съпричастност и грижа за децата в риск.

„Един от най-големите ми страхове, беше дъщеричката ми Изабела да не се роди преждевременно. Затова подкрепям тази инициатива, която цели да погне повече деца да имат шанс да оцелеят и да пораснат здрави. Мечтая да има повече любов и усмихнати, щастливи деца.”, сподели Радост Драганова. Нешка Робева пък записа на „Стената на мечтите” – „Мечтая за България с много здрави и щастливи деца. Деца с мечти.”

Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” се провежда за втора поредна година в България за период от 3 месеца, от 1-ви септември до 30-ти ноември 2010г.

Нейната цел е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности.

Мисията на кампанията е да продължи оборудването на неонатологични звена съобразно Европейските критерии за окомплектованост на залите за първична реанимация.

Цел е да бъдат дарени 41 апарата за мониторинг на жизнено важни показатели на новороденото дете – пулсоксиметри, в 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града.

Средствата за даренията ще бъдат осигурени от продажбите на продукти на Procter & Gamble, които са включени в кампанията. Освен дарителските дейности, инициативата цели да информира обществеността за преждевременното раждане, причините, които довеждат до него и здравните рискове, на които недоносените деца са изложени.

Купувайки някои от най-популярните продукти на компанията, всеки може да даде своя принос за дарението и да помогне повече детски мечти да се превърнат в реалност. Част от стойността на неговата покупка ще бъде заделена за закупуването на предвидената медицинска апаратура. 

През 2009г. кампанията на Procter & Gamble „Шанс за живот, шанс за нови спомени” подпомогна 40 болници в 33 български града да изпълнят тези критерии като ги снабди с апарати за дихателна реанимация – Neopuff.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase