Младежкият сайт ТееnProblem.net стартира инициатива за популяризиране на четенето сред младите. Кампанията „Якото четене”  се провежда на специален промосайт http://www.teenproblem.net/iakotochetene/  и протича под формата на игра.

В нея на потребителите са задавани въпроси, свързани с определен набор книги с художествена тематика, както от български така и от чуждестранни автори.
 
"Якото четене е една дългосрочна инвестиция за повишаването на грамотността, интелигентността и общата култура на младите хора в страната. TeenProblem.net всеки ден се радва и задоволява нуждата от информация и актуални съвети на над 45 000 млади хора. Ние съзнаваме отговорността, която поемаме пред подрастващите, младите и всички потребители, преминали през нашите страници през последните 8 години.

Ето защо решихме да инвестираме в тях и в т.нар. бъдещо поколение - това, което ще ни управлява, това, което ще взима важните решения след време. Не на последно място за нас четенето и грамотността са въпрос за запазване на идентичността и дори въпрос на национална сигурност”, коментира целта на инициативата Александър Ненов, основател и мениджър на сайта.
 
Всеки, който иска да се включи в инициативата, може да отговаря на въпроси или да предлага такива, като за всяко свое действие в промо сайта потребителят ще трупа точки по определени критерии.
 
Седмица след старта на играта в „Якото четене” са се включили 1738 потребители, дали 36 346 отговора. Самият  промо сайт е регистрирал над 300 000 импресии (по данни на Google Analytics).
 
За най-активните потребители в края на кампанията ще бъдат раздадени специални награди. Всички участници, минали определен минимум точки, ще бъдат включени в томбола за допълнителни награди, като са предвидени и множество поощрения.
 
Краят на кампанията – 15 март, ще бъде отбелязан с пресконференция и събитие в известна столична книжарница, в която ще се връчат наградите на победителите от играта.
 
Кампанията "Якото четене" е подкрепена от Microsoft и Samsung.
 
Партньорите на инициативата са издателствата Хермес, Кръгозор, Унискорп, Ера, Емас, Егмонт България, Сиела, Колибри, ИнфоДар, Изток-Запад.
 
В кампанията участват и вериги книжарници: Пингвините, Сиела, BOOKTRADING и Хермес.
 
Медийни партньори на инициативата са : "Аз чета",  Dnes.bg и T.BOX.

Teenproblem.net  стартира преди 8 години, а през 2007 става  част от портфолиото на Инвестор. В момента Teenproblem.net има над 85 000 регистрирани потребители и 45 000 уникални посетители дневно.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase