5,7 е оценката за работа с граждани в различните звена на администрацията.  Това показват резултатите от проучване, поръчано от Министерството на държавната администрация и направено по метода „Таен клиент“.

Според проучването, в България се чака пред различните гишета не повече от 5 минути, а 86,3 процента от служителите в администрацията се държат любезно и предоставят исканата информация на разбираем език.

При посещение на място служителите упътват добре гражданите при ползването на публични услуги.

Изследването е направено в рамките на проект “Подобряване на политиката по управление на човешките ресурси в държавната администрация”, който се реализира по Оперативната програма “Административен капацитет”, финансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд с почти 2 млн.лв.

Проучването бе представено днес от министър Николай Василев. Резултатите сочат още, че връзката по телефона със звената за административно обслужване е на добро ниво.

Отговорено е на 89 на сто от обажданията. Служителите са любезни по време на разговор. А случаите на лошо отношение са единични.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase