През миналата седмица 8 000 души получиха писмо с информация за неплатените си сметки и покана да се срещнат с представители на дружеството, съобщават от „Софийска вода“.

Това са клиенти, чието потребление се изчислява на база и имат над 3 неплатени сметки на стойност над 300 лв.

Общият дълг на поканените клиенти е над 10 млн. лв., а средната неплатена сметка над 1200 лв. Екип „Събиране на вземания” и мениджъри на дружеството ще се срещат с длъжниците, за да обсъдят с тях конкретни възможности за индивидуално уреждане на дълговете и сключване на споразумения за разсрочено плащане.

Споразумение за разсрочено плащане се сключва за период до шест месеца и при първоначална вноска от 30%. За този период не се начисляват лихви по дълга.

Нова временна приемна за длъжници в центъра за услуги в ж.к. "Младост" 4 открива "Софийска вода" на 25 февруари.

През миналата година подобни приемни бяха открити в ж.к. „Люлин”, жк. “Надежда”, ж.к “Младост” и ж.к. “Дружба".

Тогава стана ясно, че това е ефективен подход за решаване на проблемите с нередовните клиенти чрез лично внимание към всеки отделен случай.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase