Снимка: НАП
fallback

Националната агенция за приходите отпечата „Наръчник за управление на конфликтни ситуации с клиенти на НАП”, съобщиха от Агенцията.

Помагалото е практически ориентирано и ще позволи на служителите от функциите „Обслужване”, „Събиране” и „Контрол” да общуват по-успешно с клиенти на агенцията в ситуации с повишено напрежение.

Издаването му е в съответствие с Наредбата за общите правила за административното обслужване и Етичните норми за поведение на служителите на НАП. Основна цел на наръчника е споделянето на добри практики и усъвършенстване на подхода на служителите при справяне с конфликтни ситуации.

Освен съветите в наръчника НАП периодично организира и специализирани обучения за обслужване на клиенти.

Още в първите дни на разпространението му стана ясно, че наръчникът е добро помагало, което подсказва как служителите на агенцията да се отнасят със своите клиенти, как да предотвратят и как да управляват евентуални конфликтни ситуации.

Наръчникът е разпространен в цялата страна.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

5

Koko

преди 16 години

тия не могат да се научат на нищо!там са събрали банда некадърни бабички, който не стаат за нищо друго.. държат ги на 350лв заплата и те са изнервени още толко. а и критическата не прощава..успех!

4

Пустинна мишка

преди 16 години

по принцип в НАП идиотизма се толерира, дори се поощрява. Неслучайно на НАП второто название е "Мургина ЕООД", защото тази агенция си работи като частна фирма на Мария Мургина. В НАП се краде повече дори отколкото в министерство на земеделието... само за сравнение. Съвестните и трудолюбивите биват низвергнати и уволнявани, или поне наказвани, а бандитите, които отчитат суми на Мургина - такива се толерират и поощряват. Пример - Мургина плати 640 000лв за луксозната сватба на сина си, която се проведе в залите на х-л Шератон. Разбира се, такава сума не е възможно да се събере от заплата в дължавна агенция, освен ако не се краде. И понеже самите НАПаджии знаят какво прави шефката им, а не всички могат дза се облажават по такъв начин - затова са отсвирили работата и я карат 5 за 4, ден да мине друг да дойде и като следствие изкарват неудовлетвореността си върху клиентите. Това е истината!

3

Седянка

преди 16 години

Ама тея от НАП са си жива седянка. Явно като няма човек работа ! Имах преди време едни колежки които ги убиваше скуката пиеха си кафенцето, люпеха си семките и все ме питаха "кажи к'во готви жена ти...?" Абе аз не си спомням к'во съм закусвал и ми пуши главата от работа, те ме питат к'во съм ял вчера ! Те т'ва си НАП братче !

fallback