Снимка: БГНЕС
fallback
През изминалите 4 години възстановихме авторитета на учителската професия. Това заяви пред БНТ министърът на образованието и науката Красимир Вълчев. 
 
"Преборихме ключови проблеми във всички сегменти на системата. Основният акцент трябва да е в професионалистите и учениците", разкри още той."Образованието трябва да се определи като стратегически и основен приоритет на политиката. Имаме положително икономическо развитие през последните години, най-голям ръст има в индустриите с техника. Всички те изискват да се подкрепят от образователната система. Не трябва да допуснем нито едно дете да отпадне от образователната система", каза Вълчев. 
 
"Екипите ни от 11 000 души върнаха 50 00 деца в училище, това е формулата - целенасочена борба. Рисковите деца, ако бъдат хванати още е в ранна детска възраст, имат по-голям шанс", съобщи министър на образованието и науката. 
 
"Големият проблем с децата от ромски произход и рисковите групи е, че те отпадат от образователната система след завършено основно образование. Предизвикателството пред нас е те да завършат 12 клас", коментира още кандидатът на ГЕРБ за депутат.
Oще по темата
 
"Много е важно да продължим строителството на детски градини - в големите градове, но и в малки населени места, които имат нужда. Важно е да преминем и на етап на проверка на практическите знания на децата - преход от заучаване към умения", заяви категорично Красимир Вълчев.  
 
"Надявам се на 1 април учениците да се върнат в класната стая. Сега нагласата е да има временно затваряне", допълни образователният министър. 
 
"Доказали сме, че изпълняваме обещания и залагаме на градивното начало", завърши Красимир Вълчев, кандидат за народен представител от ГЕРБ. 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

41

Анонимен

преди 3 години

Между търсене и авторитет има голяма разлика. Авторитетът за съжаление не е възстановен- зависи от други фактори, не единствено от размера на месечната заплата !

40

Анонимен

преди 3 години

В образованието тоталитаризмът не си е тръгвал. МОН се занимават преди всичко с "проекти" - кой от кой по-безсмислен. И понеже са безсмислени, изключително тежки административно, както и зле заплатени, учителите не искат да работят по тях. Ама няма "не искам" - принуждават.

39

Шайка

преди 3 години

Продукцията на учителите е с много ниско качество за какъв авторитет говори тогава

fallback