Снимка: БГНЕС
fallback

"Предизвикателствата с електронното обучение бяха много. Най-трудно беше бързото преминаване към такъв тип обучение", каза директорът на Втора английска езикова гимназия в София Емилия Лазарова в ефира на Нова тв. 

"В тази ситуация се оказа, че учителите успяха да се справят в рамките на един-два дни. Беше предизвикателство в рамките на още няколко дни да организират работата си така, че да не провалим учебната година", добави тя.

"Аз съм изключително доволна, че всички учители успяха да се организират, много бързо се квалифицираха в различни онлайн обучения, помагаха си взаимно и в крайна сметка учебният процес продължи", категорична бе Лазарова.

"При нас процесът се случи по същия начин. Получихме информация, че трябва да се премине към електронно обучение в петък вечерта. Нашите екипи работеха във всяка една свободна минута през събота и неделя, така че в понеделник децата да бъдат в час, макар и онлайн. След около една седмица всички вече работеха така", каза директорът на 107 ОУ "Хан Крум" Данко Калапиш.

"Да, в началото беше много трудно, защото се наложи учителите много бързо да се самоквалифицират. Много малък процент се уплашиха, но когато директорът им помогне не само като управленец, но и като човек, нещата се получават", посочи още той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

38

мариела

преди 3 години

Нито кой знае какво са направили, нито пък чак толкова са се провалили. Все пак истината е, че нищо не може да замени класическото училище. Спомнете си, че и някога имаше прожекции и диапозитиви, само дето сега някой като пусне три къртинки и го броят, че е направил върховно педагогическо откритие и от това ще се пръкнат гении. Никщо подомно. Така не се усвоява материал, а само се прави имитация.

37

@@@@@@#

преди 3 години

Пълна пародия

36

Анонимен

преди 3 години

Няма разлика и преди и сега няма да знаят нищо важното е да ги оредят родителите им на служба!

fallback