Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Ученето през целия живот предоставя ниша, която има огромен потенциал да бъде запълнена. От българските университети зависи да намерят своето място и предложат краткосрочни програми, предоставящи съчетание между академични знания и умения. Това коментира Мария Божилова, стипендиант на EMBA и търговски маркетинг директор на Нет 1, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria

Тя разказа за EMBA програмата на Американския университет, при която в рамките на 16 месеца 20-25 бизнес кадри преминават през 16 дисциплини. През този период участниците изготвят редица индивидуални и екипни проекти, което предоставя възможност да се докоснеш до различни браншове, отбеляза стипендиантът на EMBA. 

Божилова коментира още проблема, свързан с недостига на квалифицирани кадри. По думите ѝ телекомуникациите не правят изключение от общия тренд на пазара. Според нея това предизвикателство може да бъде преодоляно с преквалификацията от страна на компаниите на своите кадри. 

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase