Снимка: БГНЕС
fallback

При операция на столичната полиция за контрол на участниците в пътното движение на 6-и и 7 януари са заснети 1582 нарушения на скоростния режим, сред които шофиране с рекордните 235 км/ч, 165 км/ч и 148 км/ч, съобщиха от Столичната дирекция на вътрешните работи.

От там отчитат все по-малко водачи, които шофират след употреба на алкохол и наркотици. В рамките на акцията униформените са проверили 1567 моторни превозни средства и 2165 души. От направените на водачите 429 проби за алкохол, при една е отчетен резултат над 1,2 промила, а при три – под 1,2 промила. От 10 теста за шофиране под въздействието на наркотици, два са дали положителен резултат, един водач е отказал проба.

По време на полицейската операция са съставени 98 акта по Закона за движение по пътищата и 372 фиша. За различни нарушения от движение са спрени 13 моторни превозни средства, а шест са с прекратена регистрация. Връчени са 371 електронни фиша, на обща стойност 70 020 лева.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

28

Анонимен

преди 4 месеца

От 10 теста за наркотици, 2 положителни и един отказал ( демек пак положителен) и казвате че има по-малко водачи използвали наркотици!? Сега са 30%, а колко са били тогава, 80 ли?

27

Заблудени

преди 4 месеца

Абсолютно точно колега , всички плиткоумни се връзват на подобни статии , а ефект ще има при значително подобрение на пътната инфраструктура. В БГ е просто адово да шофираш. Трябват ти свръхчовешки способности да стигнеш навреме в който и да било по-голям град. Разбити улици и липса на всякакво планиране. През отпускарските периоди по основните пътища си личи колко сме назад и в извънградската среда .Не само че са мега зле, а и са недостатъчни като капацитет .

26

Гражданин

преди 4 месеца

Милиционерите в БГ още не могат да проумеят, че транспортните потоци са като големите реки; на тях трябва да им се осигури оттичане, а не заприщване. Затова в Европа се инвестират милиарди всяка година в пътна инфраструктура. Истинската грижа за безопасност изисква разделяне на потока на хората от транспортния поток на две нива - подлези, надлези на всички по-големи улици и булеварди! Така е във всеки развит европейски град!

fallback