„Български пощи“ ЕАД предупреди за фалшиви електронни съобщения, които се изпращат от пощенските служби със заявка, че получателят има „награда“ - мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие с лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
В други случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта.
„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не съществуват и че не изисква лични данни и банкови сметки.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
4
Анонимен
преди 3 годинито това е от много години , влезеш ли в някои саит и веднага ти излиза важно съобщение , вие току що сте избран и спеюелихте аифон , направо е не понусимо , особено в саитове за филми
3
Анонимен
преди 3 годиниКато има наивници ще продължава. Имах днес две такива съобщения за пратки. Естествено, направо ги изтрих без да ги отварям.
2
Анонимен
преди 3 годиниТо да е само Български пощи.... Спокойно можете да сложите Министерство на ЗдравеОмазването заради ковид и редица известни банки....А, да, т'ва с НАП миналата година няма да го споменаваме...