Снимка: БГНЕС
fallback

„Български пощи“ ЕАД предупреди за фалшиви електронни съобщения, които се изпращат от пощенските служби със заявка, че получателят има „награда“ - мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие с лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.

В други случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта.

„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не съществуват и че не изисква лични данни и банкови сметки.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

Анонимен

преди 3 години

то това е от много години , влезеш ли в някои саит и веднага ти излиза важно съобщение , вие току що сте избран и спеюелихте аифон , направо е не понусимо , особено в саитове за филми

3

Анонимен

преди 3 години

Като има наивници ще продължава. Имах днес две такива съобщения за пратки. Естествено, направо ги изтрих без да ги отварям.

2

Анонимен

преди 3 години

То да е само Български пощи.... Спокойно можете да сложите Министерство на ЗдравеОмазването заради ковид и редица известни банки....А, да, т'ва с НАП миналата година няма да го споменаваме...

fallback