Снимки: Reuters
fallback

Състезанието кой ще създаде най-хубавата и бърза електрическа кола, става все по-напечено, а ако Илон Мъск не иска да загуби компанията си, то е по-добре да си намери място на Мадисън Авеню, пишат от CNN.

Tesla се утвърди на пазара за автомобили без да похарчи и стотинка за реклама. Преди в това имаше логика, когато компанията имаше повече поръчки за коли, отколкото можеше да произведе, а желаещите трябваше да чакат с месеци за да си ги получат. Понякога дори и години. Самият Мъск казва в свое интервю през 2017 година, че те не рекламират Model 3, а в шоурумите дори не искат да говорят за него, защото не може да рекламира нещо, което не можеш да доставиш веднага.

Тези години обаче свършиха – най-продаваният автомобил на Tesla, Model 3, вече пристига за по-малко от две седмици. Толкова отнема да се сглоби всяка една нова кола.  Но най-вече – компанията вече не е единствената, която произвежда електрически коли за масовия пазар.

Автомобилни гиганти по цял свят започнаха да разработват своите ел. модели и устремено харчат милиони за да ги рекламират на широката публика.

А през тази година, Tesla претърпя и най-големия срив на продажбите в историята си – цели 31%. Според експертите, това е знак, че компанията няма да може още дълго да си позволи да бойкотира рекламата.

"За сега те успяваха да оцелеят само благодарение на приказки от уста на уста. Защо ти е да харчиш пари за реклама, когато имаш поръчки за следващите шест месеца? Но желаещите да си купят колите им сега са много малко. - казва Келси Мейс, журналист в Cars.com -Tesla е изправена пред трудна битка – не само данъчният им кредит изтича, но и има нови играчи на пазара.“

От Tesla обаче категорично отказват да се впуснат в света на рекламата.

"Tesla не плаща за реклама и препоръки. Вместо това използваме парите си за да направим продукта си по-добър“, написа лично Илон Мъск в страницата си в Twitter.

Останалите автомобилни компании са похарчили средно 9,3 милиарда долара за реклама. Обикновено, те възвръщат многократно вложените средства и са заплашени да изостанат много, ако се откажат от PR-а.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

60

Анонимен

преди 4 години

скръндза! затова губи! освен, че колите му не струват! китай ще ги прави по хубави, по сигурни и по евтини!

59

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 58Аз не разя Тесла, дори искам да си купя една, когато портфейла ми го позволи.Но определено има доста проблеми, които трябва, да бъдат адресирани...

58

Анонимен

преди 4 години

До ko40Ако беше прочел малко, може би щеше да осъзнаеш, колко "странно" звучи това изказване.

fallback