Снимка: bgonair.bg
fallback

Знаем ли какви са правата ни като потребители? Какви са рисковете и предимствата на дигиталния пазар?

"Рисковете не са малко. Дигиталният пазар е най-динамично развиващата се територия за търговски взаимоотношения. В последно време той дава и много предимства. Трябва да знаем към кого да се обърнем, ако имаме потребителски проблем с пазаруването от даден онлайн магазин", отбеляза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Пред Bulgaria ON AIR той посочи, че това, което притеснява потребителите в онлайн търговията, е липсата на възможност да се установи контакт с търговеца.

"Когато сме примамени от много изгодна оферта, не се забелязват детайлите. Отново трикът с малкия шрифт. Улавяме се на разнообразни допълнителни плащания и хитринки. Все пак българският потребител повишава своята култура на пазаруване. Хората стават по-информирани и все по-склонни да реагират, когато усетят, че са пострадали. Много е важно да се реагира веднага и на място", изтъкна гостът в "Денят ON AIR".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

Shark

преди 6 години

До Ба си маратонките. Да, и като получиш поръчката - няма нищо общо с това, което си мерил и поръчал. Айде няма нужда, предпочитам да пообиколя магазините, отколкото офисите на еконт или спиди и да се набутам с разходи за връщане и замяна.

8

Чужденец

преди 6 години

До Ба си маратонкитеr"компа" -- това на съкратено от компот ли е?

7

Ба си маратонките

преди 6 години

До 5Отиваш в мола, мериш на корем, водиш си записки кое ти е удобно и след това сядаш пред компа и поръчваш всичко което си записал.

fallback