Снимка: Reuters

На върха на славата като попзвезда, с не лоши изяви като актьор, Джъстин Тимбърлейк се захвана с онлайн бизнес. И то какъв – да върне към живота социалната мрежа-мъртвец Myspace, която от цена 580 млн. долара през 2005 г., сега беше продадена за 35 млн.

Именно името на певеца беше първото, което се появи като лице на настоящия купувач Specific Media.

„Има нужда от място, където феновете да контактуват с любимите си изпълнители, да слушат музика, да гледат видеоклипове, да споделят, да откриват готини неща, да поддържат връзка един с друг. Myspace има потенциала да бъде това място”, каза Тимбърлейк в първото си официално изявление като един от новите собственици на социалната мрежа.

Предвид тежкото положение, в което се намира сайта по отношение активността на потребители и рекламодатели, думите на певеца бяха приети с насмешка от редица специалисти.

Мнозина незабавно коментираха, че Тимбърлейк още не е успял да излезе от ролята на създателя на Napster и първи президент на Facebook Шон Паркър, която изигра в лентата „Социалната мрежа”.

Други побързаха да направят игра на думи с един от най-големите хитове на певеца „Cry me a river” – в превод „Изплачи река за мен”. Та от технологичния блог Gizmodo обявиха, че съвсем скоро самият Тимбърлейк „ще изплаче цяла река горчиви сълзи като съсобственик на Myspace”.

Дали подгравките са основателни или певецът е показал завиден бизнес нюх, предстои да разберем.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase