След като стана ясно, че Вирджиния Рекърдс така и не успя да се разбере с айдълката Невена, компанията реши да продължи спора в съда.

Защо двете страни не успяха да се договорят, потърсихме отговор от директора на компанията Саня Армутлиева.

Госпожо Армутлиева, миналата седмица се потвърдиха предположенията, че Вирджиния Рекърдс ще се срещне с айдълката Невена Цонева в съда. Какво се случи, че компанията предприема тази крайна мярка?

Срещата в съда е най-цивилизованият и логичен начин да се разреши един такъв принципен спор. Невена Цонева твърди, че вече няма договор с нас, а пък ние и нашите адвокати сме убедени, че договорът е действащ. Съдът ще установи коя позиция е вярната.

В интервю за Dnes.bg през септември казвате, че винаги сте работили с Невена в посоката, в която тя е искала да се движи кариерата й. Защо тогава се стигна дотук?

След всяка нейна медийна изява напоследък ние все повече се изненадваме от твърденията й. Още при първите си срещи с нея след победата й в Мюзик Айдъл ние водихме дълги разговори за това каква музика иска да пее, как си представя бъдещето си и какви са мечтите й. Тя категорично заяви желанието си да пее модерна поп музика.

Подборът на песните за дебютния й албум беше направен от музикални продуценти с безспорен усет за модерната музика (става дума за Миро Гечев и Дара Орешкова от 2AM студио), чието мнение както тя, така и ние много ценим. Дори и една от най-хубавите й песни – "Не изчезвай", с която тя участва в българския конкурс за Евровизия, беше написана за нея от Миро Гечев.

Принципно като правило за всеки нов проект се обръщаме към най-актуалните и талантливи професионалисти в областта на модерния звук, и то не само в България.

Нашата позиция не се е променила. Ние вярваме в това, което сме направили, доказателство за което са огромното количество номинации и награди, които тя и нейният албум спечелиха за много кратък период от време, както и успехът на новите й парчета „Името ми” и „Zoom”.

Явно междувременно музикалните й предпочитания са се променили.

Все пак виждате ли грешка и във вас? Имаше ли нещо, което не дадохте, а Невена искаше от вас?

Отнасяме се критично към себе си във всеки един момент и не се възприемаме като безгрешни, но Невена винаги е създавала впечатлението, че е доволна от това, което й се случва, и че то съвпада с желанията й. Може би е трябвало да бъде по-открита и категорична в комуникацията си с нас. Честно казано, не мога да се сетя дори и за едно нещо, което тя да е поискала по отношение на музикалния й репертоар или имидж, което ние да не сме изпълнили, включително това да има колаборация с Моранди.

Още по темата

Какво поведение трябва да има един артист, сключил договор с голяма компания?

Няма значение дали има договор с голяма или с малка компания. Въпросът е, че всяка от страните – продуцент и мениджър, от една страна, и изпълнител, от друга – поема ангажименти в името на общата цел – успеха на техния проект на всички нива – от феърплея в медиите и рекламата до живите участия на артиста.

В цялата развлекателна индустрия договорите между продуценти и изпълнители са дългосрочни, защото кариерата на един артист се гради с години, с много албуми и с последователна и умна стратегия и инвестиции.

Ето защо всеки един артист, освен талант, трябва да притежава и редица други качества, за да е успешен, като например: реална самооценка, силна индивидуалност и характер, интелект, любопитство към света, креативност, желание за участие в целия творчески процес и т.н.

Дори и да има различия, те най-често са градивни, когато артистът знае какво иска и са преодолими чрез общуване.

Защо се случва това – неправилно разбиране на договора или неправилно разбиране на статуквото на „звездите“?

Не бих могла да правя обобщения в тази връзка. Всичко е строго индивидуално.

Знаете ли дали Невена има вече друг продуцент?

Не, а и не би могла да има, защото тя все още има договор с нас.

Как според вас ще се развият нещата оттук нататък?

Съдът ще реши!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase