Снимка: iStock

Уморихте ли се да наименувате сезонния си грим на храни? Е, това скоро няма да приключи, така че се въоръжете с търпение, защото есента идва с пълна сила, а с нея и новите тенденции в гримирането, които отново са кръстени на вкусни и ароматни храни и напитки.

Гримът, вдъхновен от тиквената подправка, е толкова актуален в момента, че дори получава екранно време в известни предавания в Америка и по света. Манията по него се засилва още повече от факта, че тази година се навършват 20 години от измислянето на напитката тиквено лате на Starbucks, която се превърна в емблематична за есента.

Въпреки че може да не е необходимо да назоваваме тези есенни, едноцветни сенки за очи на емблематичната есенна напитка, процесът по гримиране става малко по-забавен, когато си имаме име за всяка една тенденция. Ако искате да промените леко сезонния си външен вид, по-долу сме събрали всичко, което трябва да научите за тенденцията, която ще властва през следващите месеци и вече завладя социалните мрежи.

Какво е грим „тиквена подправка“

В интересен обрат при тенденциите за грима през 2023 година, визията, вдъхновена от тиквените подправки, всъщност не произлиза от популярната платформа TikTok. Вместо това, топлият, есенен вид се забелязва при знаменитостите като дело на професионални гримьори и се пресъздава от потребителите. Кара Делевин наскоро носеше желаните канелени нюанси, които помогнаха на сините ѝ очи да изпъкнат, а визията на Селена Гомес за VMA включваше слоеве от искрящокафяво и неутрални цветове за бузите и очите.

Повече за грима „тиквена подправка“, разбдерете от Tialoto.bg

Източник: Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase