Снимка: БГНЕС

За втора поредна година, побеждавайки компании като Disney, Coca-Cola и Rolex, Ferrari застава начело на класацията за най-силните търговски марки на планетата.

Списъкът, съставен от британската компанията за анализи Brand Finance, бе обявен по време на Световния икономически форум в Давос (Швейцария).

За съставянето на рейтинга са използвани критерии като разпознаваемост на марката, ефективност на водене на бизнеса и привлекателност за инвеститорите. В крайна сметка Ferrari е лидер с 94,8 точки от 100 възможни. Тя е и единствената компания от автомобилната индустрия, която получава най-високата оценка AAA+.

Авторите на класацията подчертават, че лидерството на Ferrari се държи на колосалната разпознаваемост на бранда, а също така и на високото ниво на дизайни и използването на иновации. Не е без значение, че италианската компания прави не само автомобили, но и участва в други бизнеси - като производство на дрехи, например.

Още по темата четете на сайта на Automedia.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase