Снимка: Pixabay
fallback

Социалните мрежи набират все по-голяма популярност и се превръщат в съществена част от живота на всеки. Всяка снимка и публикация вече имат огромно значение и трябва много да се внимава какво се споделя.

Със социалните мрежи слава започнаха да добиват и т.нар. инфлуенсъри. Това са хора, които оказват влияние върху своите последователи и често са използвани от големи компании с рекламна цел. Доста хора така изкарват прехраната си, а в последните години инфлуенсърството се превърна и в официална работна позиция.
 
Дори се отвориха и агенции, в които да ви научат на тънките неща на социалните мрежи и как да печелите повече харесвания.
 
В последните няколко дни обаче в Инстаграм се появи тенденцията „Инстаграм срещу реалността“. Идеята е да се публикуват две снимки като едната да покаже обработената страна на нещата, а другата – реалната снимка.
 
Този модел беше подет и от част от големите инфлуенсъри в Инстаграм. Желанието им да научат последователите си, че не всичко е перфектно и зад всяка добра снимка стоят още 20, които не стават за социалните мрежи.
 
Челси Кинг, например, често публикува такива снимки, на които показва какво означава да си инфлуенсър. Почти целият ѝ профил е посветен на това да разбие мита за перфектните снимки, слабите момичета и уникалните места, които се посещават. 
 
Още за истинската страна на Инстаграм четете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

8

Щерю

преди 4 години

Руската страна на Инстаграм е - 20 пъти по Тристаграм...

7

Мизантроп

преди 4 години

Бива ли да ни занимавате с духовното падение на някакви ***?

6

х

преди 4 години

Никой не може да ме инфлуенсва, защото не се занимавам със социални мрежи, имам социопатни наклонности, отвратен от човечеството и най-вече от неговото затъпяване.

fallback