Снимка: Reuters, архив
fallback

Френската модна марка А И Ем Експерианс избра парижки бездомник за първата си рекламна кампания, съобщава в. "Фигаро".

Избранникът на модната марка, специализирана в производството на якетата и канадки, се казва Марко. Той е бездомник, но е и уличен творец от шести район на френската столица. Марко живее на улицата от десетина години.

В продължение на две седмици Марко ще може да бъде видян на рекламните афиши на модната марка. На тях той носи канадка и държи четка за рисуване. Ликът на Марко се вижда на 3600 плаката из целия Париж.

Началото на модната марка бе поставено през октомври от Марси дьо Султре, който е създател и на друга марка, наречена Виконт А. Първото яке, произведено от марката А И Ем Експерианс, беше подарено на Марко още в навечерието на зимата. Между Марко и Дьо Султре приятелството датира обаче от 2008 г., малко след като бизнесменът се устроил на улица "Сен Пер", където живеел Марко.

За ролята си на модел Марко получава 500 евро в брой заради използването на лика му за рекламни цели.

Останалата част от възнаграждението му е подсигурена под формата на откриване на кредит в местен супермаркет, където Марко ще може да си пазарува, без да плаща.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

ДртПрч

преди 5 години

Да бяхте му показали лицето на този Марко!

8

Анонимен

преди 5 години

Чудят се как да привлечат тълпата като клиенти се използват хора,които няма да имат никакви претенции и ще им се плати по-малко.

7

Анонимен

преди 5 години

пари за Маркона Марко в сряданещо като Бойкодогодина ще Ви дигна заплатитене сега ама друг път

fallback