Chanel
fallback

Камелията безспорно е сред най-емблематичните символи на Chanel. Любимото цвете на Коко Шанел се завръща и през 2019 в новата колекция „The Camélia is not a flower“.

Емблематичното цвете е избрано от самата дизайнерка, за да въплъти ценностите на модната къща – уникално цвете, взето назаем от мъжете, което подчертава женствеността.
 
Женствената линия луксозни ювелирни изделия за 2019 е с фокус върху изключителната нежност.
 
От Chanel се фокусират върху розово и жълто злато, от което се изработват най-големите и успоредно най-малките камелии, присъствали някога в изделията на ювелирните колекции на марката.
 
Лице на рекламната кампания е Алма Йодоровски, която позира с новите бижута от колекцията.
 
Всички кадри можете да разгледате в галерията на Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Гoшу

преди 5 години

До ЩерюЕвала! Един човек да каже истината такава, каквато е...

5

Щерю

преди 5 години

Цялата мода не би струвала и пукната пара без красивите жени...

4

Анонимен

преди 5 години

Кой знае какво са превеждали пак. Сигурно в оригинал смисълът е бил съвсем друг.

fallback